Βιβλιοπροτάσεις για το βιβλίο και τη βιβλιοθήκη
- Αναγνωστόπουλος, Β.Δ. (1987). Α’ Ανιχνεύσεις, Θέματα Παιδικής λογοτεχνίας. Αθήνα: Καστανιώτης.
- Αναστασάκης, Μ. (2003). Ανασχεδιάζοντας τη βιβλιοθήκη στο σχολείο. Μια πρόταση για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αθήνα: Μεταίχμιο.
- Αρβανίτη, I. Κ. (2008). Η βιβλιοθήκη στο ελληνικό σχολείο. Ο θεσμός, η πραγματικότητα και η ιδανική μορφή της σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς. Θεσσαλονίκη: Αντ. Σταμούλης
- Αρτζανίδου, Ε., Καρακίτσιος, Α. (2008). 5 βήματα για δράση. Αθήνα: Διάπλαση
- Μηνύματα και Αφίσες για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού (2 Απριλίου),Αθήνα: Εθνικό Κέντρο Βιβλίου.
- Γερμανός, Δ. (2006). Η Σχολική Βιβλιοθήκη: Οργάνωση του χώρου και εκπαιδευτική διαδικασία. Στο Βιβλιολογείο (επιμ.), Περίβιβλος 2005. Πρακτικά βιβλιολογικής διημερίδας, Φλώρινα 24-25.5.2005 (σ. 67-92). Θεσσαλονίκη: Σταμούλης.
- Το παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο. Έργο τέχνης; Έργο αγωγής; Πρακτικά του Α΄ Σεμιναρίου του «Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου», Θεσσαλονίκη, 18-20 /10/ 1985 (σελ. 86-92). Αθήνα: Πατάκη.
- Maguel, A. (1997). Η ιστορία της ανάγνωσης. (Καλοβυρνάς, Λ. Μτφρ.). Αθήνα: Νέα Σύνορα, Λιβάνη.
- Μαλαφάντης, Κ., Δ.(2005). Το παιδί και η ανάγνωση. Στάσεις, προτιμήσεις, συνήθειες. Αθήνα: Γρηγόρη.
- Ντελόπουλος, Κ., (2002). Οργάνωσε τη βιβλιοθήκη σου. Αθήνα: Gutenberg.
- School Library Manifesto, 1998. “The School Library in Teaching and Learning for All” IFLA/UNESCO
Read more »